• 5
  • 5
  • 5
  • 4
  • 4
Pasākumi
Galvenā Jaunumi Pasākumi LĪDERU IZBRAUKUMA SEMINĀRS

LĪDERU IZBRAUKUMA SEMINĀRS

2016. gada 12.-15. aprīlī notika Kompānijas VISION līderu seminārs ar Prezidenta un vadošo top-līderu piedalīšanos. Seminārā ieradās līderi ar kvalifikāciju VIP 2S un augstāk no Krievijas, Eiropas, Vjetnamas un NVS valstīm, lai saņemtu informāciju par aktuālajiem plāniem un Kompānijas tuvākajām attīstības perspektīvām.

Kompānija VISION uzdāvināja saviem līderiem karalisku dāvanu. Līderu seminārs norisinājās vienā no labākajiem Pēterhofas viesnīcām – «Novij Peterhof». Pēterhofa tiek pelnīti uzskatīta par skaistāko pils un parka ansambli pasaulē. Nevelti to sauc par „krievu Versaļu”. Ik gadu tūkstošiem tūristu kā no dažādām Krievijas malām, tā arī no ārzemēm atbrauc paskatīties unikālā vēsturiskā šedevra skaistumu. Un šogad tāda lieliska iespēja bija arī VISION līderiem ar kvalifikāciju VIP 2S un augstāk.

Jāatzīmē, ka viesnīca «Novij Peterhof» atrodas Olgas dīķa krastā tieši pretī Lielās Pēterhofas pils Augšējam parkam. No logiem paveras lieliska panorāma uz pilīm un slavenajām Pēterhofas strūklakām, ko projektēja pats Pēteris I. Protams, līderu seminārā dalībnieki uzreiz atzīmēja visas šīs priekšrocības.

Dažu dienu laikā semināra dalībnieki saņēma no VISION Prezidenta un top-līderiem informāciju par Kompānijas attīstības perspektīvām, apmainījās ar vērtīgu pieredzi un zināšanām ar cilvēkiem, kuri ir Prezidenta Padomnieku tuvā lokā (President’s Team) un kopā izveidoja darba un līderu notikumu grafiku līdz jubilejas Millenium-2016.

Līderu seminārs tika atklāts ar Prezidenta Dmitrija Burjaka svinīgu uzrunu VISION līderiem. Prezidents vispirms iepazīstināja semināra dalībniekus ar top līderu komandu President’s Team, pieskārās globālām problēmām mūsdienu ekonomikā (nestabili tirgi, bezdarbs, valūtas svārstīgums u.c.) un ievērojamām perspektīvam, ko daudziem cilvēkiem sniedz tīkla mārketings, it īpaši krīzes apstākļos. Prezidents arī runāja par Kompānijas galvenajiem attīstības virzieniem tuvākajā nākotnē, pievērsa līderu uzmanību produktu attīstības globālajai stratēģijai, jaunu unikālu produktu izstrādei, to skaitā jaunas kosmētikas līnijas izstrādei, tika uzsvērta nepieciešamība paplašināt produktu līniju, pateicoties kurai līderi saņems lieliskas biznesa attīstības iespējas.

Semināra dalībnieki saņēma vērtīgu informāciju no vadošiem Kompānijas top līderiem, kas pieder President’s Team. Seminārā tika apskatītas jaunā mārketinga plāna priekšrocības (finansiālās slodzes pazemināšana, klientu iesaistīšana biznesā, stimuls attīstīties, tīkla paplašināšana un citi), attīstības prēmijas (programma Booster), parādīti visi līderu plusi un iespējas tiem, kas ir izpildījuši VIP kvalifikāciju.

Un, protams ka, viens no līderu semināra noslēguma atslēgas mirkļiem kļuva satriecošais jubilejas Milleniuma promoušens Sočos, ko rīko Prezidenta Galvenie Padomnieki Allas un Oļegs Andrijčuki.